Op 7 december, de Nationale Vrijwilligersdag, ontvingen al onze vrijwilligers de door het hospice uitgegeven gedichtenbundel ‘Vanuit het hart’. Als dank en compliment voor hun inzet.

Gedichten over leven, sterven en de stad
De gedichten zijn geschreven door hospice-vrijwilliger Jaco Groeneweg. Het directe contact tussen Jaco als kookvrijwilliger en de gasten van het hospice, maar ook zijn liefde voor de stad Rotterdam zijn regelmatig de aanleiding voor gedichten die de lezer intens kunnen raken. De stijlvolle illustraties zijn gemaakt door grafisch vormgever Anneloes van den Berg, eveneens vrijwilliger bij het hospice.

Steun ons en koop de dichtbundel ‘Uit het hart’

Wilt u ons helpen om ons mooie werk te kunnen blijven doen?
De dichtbundel is te bestellen per mail via penningmeester@hospicedeliefde.nl
En € 19,00 (boek €15,99 + €3,01verzendkosten) over te maken naar bankrekening NL64TRIO0788912399 onder vermelding: dichtbundel en uw postadres.