PERSBERICHT

Rotterdam, 7 februari 2021

Woensdag 2 februari overhandigden de drijvende krachten achter het handwerkteam ‘Creatief voor het goede doel’ een check van € 1200 aan Josine Engels, een van de coördinatoren bij Hospice de Liefde.

Een geweldige opbrengst waarmee het hospice vrijwilligers een cursus complementaire zorg kan aanbieden. In deze cursus leren de vrijwilligers onder andere het geven van hand- en voetmassages, begeleiden van ontspanningsoefeningen met muziek en het gebruik van etherische oliën.

Twee jaar lang was het hospice aan de Kapelweg 298 in Rotterdam Zuidwijk het goede doel waarvoor de dames de brei en haakpennen in beweging hielden. De vitrinekast in de huiskamer van het hospice werd steeds gevuld met voor de verkoop bestemde knuffels, gehaakte kerstengeltjes, sjaals en mutsen. Leuke cadeautjes die ook via de website www.creatiefvoorhetgoededoel.nl zijn te bestellen.