Meer en nieuwe mensen betrekken bij vrijwilligerswerk is het doel van de campagneweek Mensen maken Nederland. Ook Hospice de Liefde heeft heel hard  meer vrijwilligers nodig. Mannen en vrouwen die mensen in de laatste fase van hun leven willen ondersteunen. Zorgvrijwilligers werken samen met de thuiszorgmedewerkers bij de persoonlijke ondersteuning van onze gasten. Ze schenken aandacht aan familie en vrienden door te luisteren naar hun verhaal of het aanbieden van een ‘bakkie troost’.

Onze zorgvrijwilligers en de vrijwilligers die koken, tuinieren, boodschappen doen of de was verzorgen, vormen het hart van Hospice de Liefde. Nieuwe vrijwilligers zijn altijd welkom. Daarom doen  we ook van harte mee aan de campagne Mensen maken Nederland.